dimarts, 25 de maig del 2010

ESTRENA A TOTS A L'ESCOLA

Aquest és el meu primer any a l'escola, espero que vinguin molts més, com a mestra. La meva expectativa cap a la jornada de tots a l'escola, era gran. Com a idea i com a proposta, em semblava d'entrada, genial, però tenia els meus dubtes lògics, penso...
Com anirà tot? Com ho viuran els nens i nenes més petits? Serà un daltabaix per ells? Quina serà la implicació de les famílies?
I ara, després de viure la meva primera jornada, aquests dubtes s'han esfumat. Ha estat un plaer veure l'ambient i el clima creat entre tots: pares, mares, nens, mestres. L'entusiasme amb el qual els nens i nenes de P3 m'explicaven el que havien fet, no té preu. Veure el grau de participació, la qualitat de les propostes, i l'esforç de les famílies, ... insuperable.
I per acabar, l'enhorabona pels meus companys i companyes de la comissió, que s'ho han currat moltíssim, felicitats a tots i totes!

Montse Alcoy

1 comentari:

  1. Tinc la peli que va sortir del taller d'animació que vem fer amb els nens de primer.
    Com es pot fer per penjarlo al blog?????

    ResponElimina